Маркетингові основи комерційного посередництва

50,00 ₴
В наявності
SKU
9799663490099
Унавчальному посібнику висвітлено теоретичні та практичні питання здійснення комерційної діяльності посередницькими підприємствами в умовах трансформації економіки, господарські зв’язки та механізми функціонування комерційного посередництва на ринку товарів і послуг. Розрахований на студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також підприємців, бізнесменів, маркетологів, менеджерів та економістів комерційних підприємств.
Докладніше
Автор Грищенко І.
Обкладинка Тверда
Формат А5
Видавництво "Грамота" Київ
Сторінок 304
Тип друку ілюстрована ч/б
Рік 2006
Write Your Own Review
Ви переглядаєте:Маркетингові основи комерційного посередництва
Your Rating