Маркетингові основи комерційного посередництва
50,00 ₴
В наявності
SKU
9799663490099
Унавчальному посібнику висвітлено теоретичні та практичні питання здійснення комерційної діяльності посередницькими підприємствами в умовах трансформації економіки, господарські зв’язки та механізми функціонування комерційного посередництва на ринку товарів і послуг. Розрахований на студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також підприємців, бізнесменів, маркетологів, менеджерів та економістів комерційних підприємств.
| Автор | Грищенко І. |
|---|---|
| Обкладинка | Тверда |
| Формат | А5 |
| Видавництво | "Грамота" Київ |
| Сторінок | 304 |
| Тип друку | ілюстрована ч/б |
| Рік | 2006 |
Write Your Own Review